Blog

Odborná asistentka / asistent

Hledáme samostatnou a zodpovědnou odbornou  asistentku nebo asistenta  s odpovídajícím vystupováním a smyslem pro detail, která bude zajišťovat administrativní a koordinační podporu sekretariátu státního podniku a činnosti spojené s agendou správy nemovitostí.

Požadujeme:

    • ukončené SŠ vzdělání

 

    • uživatelská znalost práce s PC (zejména MS-Word, MS-Excel, příp. MS-Power Point)

 

    • samostatně plnit zadané úkoly

 

  • pozitivní povaha, odolnost vůči stresu, pečlivost, spolehlivost

Hlavní činnosti zejména:

  • vedení sekretariátu
  • výkon administrativních služeb
  • zajišťování korespondence
  • vedení agendy pošty i datových schránek
  • styk s bankou – předání příkazů k úhradě, zajištění šeků a výběr peněz v hotovosti
  • zajištění nákupu kancelářských potřeb
  • řešení běžných provozních a organizačních záležitostí
  • vedení agendy internetových stránek, vkládání dat do registru smluv a portálu veřejné správy
  • vedení databáze správy nemovitého majetku
  • zpracování podkladů pro katastr nemovitostí, pozemkový úřad případně další orgány státní správy
  • zástupy pracovníků v některých agendách

Nabízíme:

  • systém zaměstnaneckých výhod
  • úvazek dle dohody

Uchazeče nediskriminujeme, uvítáme i pracovníky s delší praxí ve věku 50+ i více.

Podrobnější informace získáte na sekretariátu ředitele tel. č. 234 064 730